«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Rolex-ի ֆեյքերն այնքան են բարդացել, որ նույնիսկ մասնագետների համար է դժվարացել  տարբերակել կեղծն օրիգինալից

16:20, 10 հուլիսի

Luxury ժամացույցների աճող պահանջարկի պատճառով աճում է նաեւ կեղծիքների ծավալը։ Խարդախներն ամեն ջանք գործադրում են, որպեսզի դժվարացնեն կեղծը բնօրինակից տարբերելը: Ընդ որում, ֆեյքերի մեծ մասը պատրաստում են Rolex-ի հիման վրա։

Watchfinder & Co.-ի գործադիր տնօրեն Արյեն վան դե Վալը Bloomberg-ին տված հարցազրույցում ասել է, որ անցյալ տարի մանրածախ վաճառողներից ստացված օգտագործված, բարձրորակ ժամացույցների գրեթե 10%-ը կեղծ վավերացման գործընթացի միջոցով պարզվել է, որ կեղծ են: «Rolex-ը շքեղ ժամացույցների ամենահավակնոտ բրենդն է եւ ամենապահանջվածը, հետեւաբար՝ ամենակրկնվողը», - ասել է վան դե Վաալը: Ամեն տարի արտադրվում է մոտ 40 միլիոն կեղծ ժամացույց, ինչը երկու անգամ ավելի շատ է, քան արտադրում է Շվեյցարիան, եւ դա բերում է մոտ 1 միլիարդ դոլարի շահույթ:

Ըստ վան դե Վաալի՝ Watchfinder-ը նախկինում կարողանում էր մի հայացքով ճանաչել կեղծիքների 80%-ը։ Այնուամենայնիվ, դրանց միայն 20 տոկոսն այժմ կարող է տեսողականորեն նույնականացվել որպես կեղծ՝ շնորհիվ նոր կրկնօրինակ ժամացույցների բարդության եւ ճշգրտության: Որոշ կրկնօրինակներ այնքան համոզիչ են, որ կարող են հիմարացնել նույնիսկ ամենապրոֆեսիոնալ փորձագետներին: Նա պնդում է, որ աշխատակիցներն «այժմ պետք է ավելի մանրակրկիտ ստուգում կատարեն, այդ թվում՝ բացելով ժամացույցի հետեւի մասը եւ ստուգեն բարձրակարգ կեղծիքները հայտնաբերելու մեխանիզմները»:

Ժամացույցների կրկնօրինակների աճը կասեցնելու համար Rolex-ն անցյալ տարի նույնիսկ գործարկել է Certified Used Watch Program-ը, որը ստուգում է լիազորված դիլերների միջոցով վաճառվող ժամացույցների իսկությունը: Ակնհայտ է, որ Rolex-ը միակ շքեղ ժամացույցների ապրանքանիշը չէ, որը բախվում է այս խնդրին: «Դուք տեսնում եք ժամացույցների կրկնօրինակներ կամ կլոններ՝ շատ, շատ բարձր որակի, գրեթե բոլոր խոշոր շքեղ ապրանքանիշերից», - նշել է վան դե Վաալը:

Ֆեյքերի ապշեցուցիչ աճը կարելի է վերագրել գների արագ աճին եւ պահանջարկի ու առաջարկի կրճատման միջեւ անընդհատ աճող անջրպետին: Շքեղ ժամացույցների արդյունաբերությունը համաճարակի ժամանակ աննախադեպ բում է ապրել՝ գների կտրուկ աճով: Անցած տարվա ընթացքում շուկան սառչել է աճող տնտեսական անորոշության պատճառով, սակայն դեռեւս կան շատ բաղձալի ժամացույցներ, որոնք պահպանել են իրենց unobtanium կարգավիճակը:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել